Home

Monday, February 23, 2009

waktu cemburui aku???




begitu cemburu waktu dgn aku
hingga kan aku masih belum punya ruang
untuk menghabiskan pembacaan buku2 di atas
hmmm....selagi belum habis
selagi itu aku masih belum boleh
memulakan kembara buku yg baru...

sblm ini pun aku dh melangkah satu buku
bila mana aku langkau giliran
dn baca buku CINTA DI RUMAH HASAN AL-BANNA
ehehe...kali ini aku mesti ikut turutan
kesian pulak kt buku2 yg aku beli ni
klu tak dibaca...
rugi pula rasanya

akhir2 ini aku banyak habiskan masa
di dlm blog aku yg first tu
http://atreyu05.blogspot.com
byk pula cerita ceriti yg aku kongsikan
heheh....sblm ni igtkan
nk kuburkan saja the first M.Q
pk pk balik mcm syg pulak
sbb yg tu my primary blog
and most of my blogger frens dh tau

so aku decide utk menten 2 blog
fenin jugak yer..
dua2 nk ada isi
1MQ boleh la klu nk merepek meraban
tp yg 2MQ ni psl book review
xkn aku nk merepek meraban jugak kot
~ngee...

0 peduli:

Post a Comment