Home

Monday, January 19, 2009

I Have Been Tagged ???!!??!!!

ini selingan okey

aku ditag oleh desk dr royal pekan. huhuh

Describe 10 things about the person who tagged you.
1- ank bungsu yg manje
2- siblings ada 4org....kot ( lufer )
3- op coz la lelaki
4- in early 20's
5- studen lg kt unikl apakebenda ntah kt kuantan nuu..
6- ada kucing siam nama kecik yg cumel bangettttt, tp kurus sekeping mcm tuan dia
7- Pakai line celcom ( xhabih2 dok pomot )
8- katanya ada byk keta, tp aku tau suma tu bukan dia punya...pinjaman pak dia
shj..huhuhu
9- ank org glemr dr royal pekan
10- smoker but on an effort to quit ( i guess ) way to go....

inilah kecik ---->












Now u have to describe 10 things about yourself.
1- aku ada keta kancil ja
2- aku minat membaca & computer hrwares & tech gadget
3- aku minattttt banget 'criminal mind' & 'heroes' huhuh...
4- aku comel..tak caya tanya desk fr royal pekan
5- klu aku mrh kt sumone, aku xakn berckp dgn sumone itu..aku bt dunno ja
6- agak boros jgk aku ni..
7- suka jln2 cari pasal & coti-coti malaysia
8- aku tak berapa nk pemalu....hohoho
9- aku xsuka brg kemas ( ruginyaaaaa... )
10-byk spend time at home..

At the end, you need to choose 5 people to be tagged and list their names.
1-errr...sapa ya. xpa nti aku pikirkn :)
hmmm klu aku nk tag desk fr royal pekan blk buleh dak ????? huargh huargh huargh
( agk nya dh berapa kali desk sakit jantong dgn aku ni..huhuh..)

0 peduli:

Post a Comment