Home

Monday, April 4, 2011

nak update cacamarba...

hari ni entri secara berkumpulan
bagi meng'summary' aktiviti2 2-3 minggu yang lepas..
huhu..blog lebih dari satu pun problem jugak
problem nak mengupdate

hmm..hari ni dapat rezeki terpijak
alkisah sblm ni boss aku cuti bersalin
aku dan geng lg 3 org menanggung kerja boss lah
so hari ni elaun menanggung kerja tu dapat
alhamdulillah...walaupun kena share 3 orang
tapi still lagi rezeki tu...hehehe..



27 Mac 2011 - kenduri kawan opis kawen kt Tg Karang. happy wedding Hayan & Yana


gambar kat bawah ni pulak
aktiviti hati Jumaat lepas 1 April 2011
aku dibelanjakan orang makan di Empire Subang
sedapppp...yerlah dah orang belanja kan
mmg la sedapppp hahahah

nama omputehnya aku taktau. tapi roasted chicken la


ni ikan dory


yang kat bawah ni pulak, lunch masa hari ahad semalam
sedap kannnnn..hehehehe


nasik kandar+sotong


mmg patut la berat naik sbb aktiviti aku hanya makan dan jalan jer
heheheh

0 peduli:

Post a Comment